Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Το ροζ ντεσεβό!

3 Μαρτίου 2013

Πόσα χιλιόμετρα νάκανε; Πόσους δρόμους «περπάτησε»; Πόσους ανθρώπους κουβάλησε; Ώσπου ήρθε το τέλος! Και ενώ ο συνήθης δρόμος είναι να μπει στην πρέσα και να γίνει μια μάζα παλιοσίδερα, κάποιος στο Δήμο της Νέας Ιωνίας στην Αθήνα το «είδε» αλλιώς.

 
Το τοποθέτησαν λοιπόν στη συμβολή της λεωφόρου Ηρακλείου με τη λεωφόρο Εθνικής Αντιστάσεως, στον «Τροχονόμο», το έβαψαν ροζ και φύτεψαν μέσα του διάφορα φυτά. «Συνεχίζει» έτσι να ζει, να προσφέρει τη δροσιά των φυτών που φιλοξενεί στα σπλάχνα του και να τέρπει τα μάτια μας με την εικόνα του! Και τι καλά που είναι εκεί και μου «χαμογελά» ευχαριστημένο κάθε που περνώ. Του κλείνω κι εγώ το μάτι και με αυτό το χαιρετισμό, νοιώθοντας λίγο πιο χαρούμενος, ξεκινώ μόλις το φανάρι γίνει πράσινο! Γεια σου και πάλι καλέ μου ροζ φίλε!



1 σχόλιο:

  1. Πολύ μου αρέσουν κάτι τέτοιες ''γλάστρες''.
    Έχω καλέσει σε παιχνίδι το άλλο σου μπλογκ. Αν δεν βαριέσαι παίξε και συ.
    http://tatragoudia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_12.html

    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή