Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018

Το "Με μια φωτογραφική στην τσέπη …." στο http://www.travelnikos.com .Παρουσίαση!

Το www.travelnikos.com για 3η φορά φιλοξενεί κάτι δικό μου. Ο Νικόλας μου έκανε γι' άλλη μια φορά την τιμή να φιλοξενήσει το 2ο μου ιστολόγιο στο τόσο ενδιαφέρον site του,
μετά τη συνέντευξη (http://www.travelnikos.com/taxidevontas/ellines-xenoi-taxidiotes/sunenteuxi-dimos-fiotakis/) και την παρουσίαση του 1ου μου ιστολογίου (http://www.travelnikos.com/afieromata/blog/disaki-blogspot-com)
Το να εκφράσω γι άλλη μια φορά τις ευχαριστίες μου στο Νικόλα αισθάνομαι πως είναι πολύ λίγο. Ελπίζω μόνο να συναντηθούμε κάποια στιγμή και να τα πούμε δια ζώσης. Σε ευχαριστώ πάντως Νικόλα και από εδώ.


Με μια φωτογραφική στην τσέπη …. fototsepi.blogspot.gr

Με μια φωτογραφική στην τσέπη … είναι το δεύτερο μπλοκ του Δήμου Φιωτάκη (το πρώτο είναι το το δισάκι μου στον ώμο… disaki.blogspot.gr), που όπως δηλώνει και ο τίτλος του πρόκειται για φωτογραφικό υλικό από Αθήνα και άλλες περιοχές της Ελλάδος αλλά και εκτός χώρας.


‘Οπως γράφει ο Δήμος:
Το ιστολόγιο (blog) «Με μια φωτογραφική στην τσέπη….», το δεύτερο «παιδί» μου γεννήθηκε στις 9 Δεκεμβρίου του 2012, δύο χρόνια μετά το πρώτο. Η ανάγκη να βρουν μια θέση στο ίντερνετ κάποια στιγμιότυπα, με 1-2 φωτογραφίες από κάτι που μου έκανε εντύπωση στα ταξίδια αλλά και στην καθημερινότητά μου και να είναι ανεξάρτητα, οδήγησε στη δημιουργία του. Από εκείνη τη μέρα έχω ανεβάσει πάνω από 700 αναρτήσεις και το έχουν επισκεφτεί πάνω από 90000 επισκέπτες.
Η θεματολογία του είναι ποικίλη, με κοινό παρανομαστή το «κλικ» που μου κάνει κάθε εικόνα στο διάβα μου. Παλιότερα κουβάλαγα στην τσέπη μια μικρή φωτογραφική μηχανή (εξ’ ου και ο τίτλος του ιστολογίου). Σήμερα το ρόλο αυτό έχει αναλάβει το κινητό, όταν δεν έχω μαζί την κανονική μου φωτογραφική μηχανή.
Στις αναρτήσεις μου σε αυτό το ιστολόγιο, σπάνια θα γράψω κάποια πράγματα. Αφήνω τις φωτογραφίες να «μιλήσουν».
Επισκεφτείτε το μπλοκ “με μια φωτογραφική στην τσέπη” στην εξής διεύθυνση fototsepi.blogspot.gr διαβάστε επίσης συνέντευξη με τον Δήμο Φιωτάκη www.travelnikos.com/sunenteuxi-dimos-fiotakis/
Από τα Καμπιά της Εύβοιας

΄Ενα γκράφιτι κάπου στο Νέο Ηράκλειο στην Αθήνα





1 σχόλιο:

  1. Συγχαρητήρια Δήμο.
    Το αξίζει άλλωστε η δημιουργική σου ενασχόληση.
    Πάντα... φωτο-εμπνευσμένος σου ευχόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή